Saturday, December 19, 2009

These Days

14 Dec
bii终于见我爸妈了
哈哈
我们在home town吃火锅
看到bii有点小紧张
呵呵
不过大致上都不错
虽然有说点不好的
不过好的蛮多的
印象都还好^
开心
他还给了我一个惊喜
突然送我一份礼物
回到家
就立刻打开来看
原来是我上次在sasa
说过味道不错的
香水叻

真的很开心
他会在乎我说过的话咯~


15 Dec

fatfatfat*
went Midvally with bii , papa , sis and her friend
watch 2 movie ,
jump movie again, and above 18-zombieland.
papa didnt scold me when he saw bii with me, so happy man :D
thanks papa** iloveya~

16 Dec
今天work后
Mr Louis
说有东西要拿给我

我叫永利载我去
他走出来
拿了两袋很大袋的东西给我
给了我他就有点不好意思的走回进去了
呵呵
我们paiseh酱

在车上
开来看
哇!
真的是吓到
有一个很大个的熊!

另外一个纸袋有
一个粉红色的盒子

粉红色的盒子里面
竟然有几百粒草莓糖果!

我妈妈看到
问这个那个
哈哈
随便说是学校人送的
敷衍下~

第一次有人送将
弄到我不知所措

谢谢你..


17 Dec
work until 6pm
went dance class from 8pm until 11pm only back home~
competition coming =/

18 Dec
since is a holiday and i have no work~
went Genting with family and my bii
went there at 8.30am bought the ticket for all park.
then play until 12am!
fetch bii back home then i reached home at 1am :)
enjoy a lots~

19 Dec
when Monash, sunway collage and taylor open day~
bro registered for taylor collage.
the new taylor collage were huge man!
after form 5 i want to study there also. :D
mama says, you get more than 6As for ur SPM first la.
then i say OK, no problem.
hahaha
after that went sunway pyramid with my bii~
back home at 6pm~

No comments: